joi, 9 aprilie 2015

Dibacii cluburilor pe trend (February 12, 2014 at 12:50am on FB)

de ani de zile ma ard degetele sa dau in tastatura despre multe lucruri din entertainment si pentru ca-mi plac muzica si butoanele(si pentru ca in mare din asta traiesc), am hotarat ca tre sa incep de undeva si s-a nimerit in aceasta dimineata, dupa o seara de club, de munca la robineti...

Nu ma intrebati cum am ajuns la setul marelui Ben, youtube-ul are cai nebanuite, stiti bine asta, ce e important e sa stiti ca Boiler Room este un club din Berlin cu directie electro-sau asa cum se intituleaza - the world’s leading underground music show!


Toate bune si frumoase pana aici si cine are curiozitate mare, poate cauta si vedea seturi dementiale ale unor artisti cu adevarat interesanti in Boiler Room!

Dupa parerea mea umila de puitor de muzica, nu e si cazul astuia de il postez acum, omu' o fi ok in viata de toate zilele, poate scrie poezie si se uita la Cosmology Quest, da' sa faca pe clovnul pe muzica de giboni cu creierul prajit in lichid de frana e pacat, urat si fara sens.

Promit ca nu o lungesc, desi ar fi de spus enorm despre tabloul setului lui Ben Klock, ceeace ma frapeaza e aceeasi imagine pe care o vad de prea multi ani la seturile dj-ilor care pun asemena muzica, o sa sa revin curand cu detalii despre lumea celor din spatele platanelor!

In fine, de ce mi-am stricat dimineata(si multe, prea multe seri petrecute prin cluburi ascultand asa ceva):

-am ajuns pe la un sfert de set, au trecut doar 3 piese, sunt invidios ca nenea Ben castiga bani frumosi cu 8 piese repetitive, de cacat ca ritm si feeling, trebuie sa gasesc si eu o cale sa dau loop la 30 de melodii si sa scap de 6 ore de program fara batai de cap-cum intru, unde  e breaku', cum ajustez beat-ul pe cdj 100s si sa nu ma repet

-dansul ala de curca decapitata(pe care il cunosc de mult timp de la dj-ii care pun cretinatatile astea)-stanga dreapta- nu reusesc sa-l invat, e atat de complicat prin simplitatea lui ca mi se pare greu de atins la nivelul muzical la care ma aflu!cine poate da lectii de asa ceva, dau bani frumosi, promit!

-,,pigulitul,, mixerului e ceva fascinant, mai ales pentru galinaceele din fata(spatele in cazul asta) pupitrului, nefamiliarizate cu atatea butoane...pentru a intelege mai bine ce vreau sa spun, tineti minte urmatoarele:

A -orice dj pe care il vedeti ca tot freaca butoanele la o trecere catre alta piesa, mai mult de 20 sec are urmatoarele probleme:
- e incepator
- e prajit rau
- e acolo pentru ca cineva a bagt bani in curu' lui

B -majoritatea acestor artisti cred ca daca gadila potentiometrele alea tot timpul dau impresia ca muncesc, se chinuie, modeleaza vibe=ul si fac show, nimic mai neadevarat, e o mare muie, le freaca aiurea 80% din timp, parand ocupati sa faca un spectacol care nu e decat un atentat la cortexu' si banii tai

-groupies aia sunt priceless, daca te uiti la microscop la un ghem de limbrici vei vedea acelasi miscari cretine si fara noima, ce e mai rau ca ii vezi peste tot,  pe scena langa dj, catarandu-se preajma lui, cautand farame de glorie care sa-i ajute sa bea ceva gratis sau poate chiar s-o puna de-o monta cand rasare soarele, pe la vreo proasta in caminul din Regie...aici cireasa de pe tort e ala in tricou alb cu triunghi, dupa fata dupa port, candidat ideal pentru un post de sclav la mc Donald's

-alea doua platane au mai indulcit otrava clipului, nu m-am uitat pana la sfarsit, sper sa le fi folosit, altfel e un show-off de tip varza cu mici 100% cum vedeti mai peste tot in cluburile de profil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu