joi, 9 aprilie 2015

Soc si groaza in mecca hispterilor (February 21, 2014 at 1:52pm on FB)

daca tot e sa fie

Soc si groaza: Manelistul Romeo Fantastik concerteaza in mecca hispterilor(titlu de pe bestmusic.ro)

si nu fac baietii de la club Eden gluma de 1 aprilie cu o luna mai devreme, atunci, pentru cei din breasla, trendsetteri open minded, niste sugestii, cu nume sonor, pentru viitor:


sorin necunoscutu'
samir frizeru', nea kalu' si shoparla
sandu ciorba
vica vijelie
oaca de la craiova
mihai namol
elvis&baboi
vali pervaz
nicolae grandiosu'
cristina clona
marean cheaburu'
bibi spada
edy talent
paul & aura fantezie
nek & babi minune
violeta lumina vestului
brazilianu' & gerald inima de leu
cezarica miracol
bombonel cotoc
octavian francezu'

si o idee de dj set, pentru intro:

-a dat criza in dusmani
-tu esti trefla dintre asi
-ma intorc blindat de bani
-cine se da la femeia mea
-impozit pe jmekerie
-dau cu banu' ca becali si lovesc ca doroftei
-am te telefonul meu o poza cu chipul tau
-eu ma jur pe viata mea ca tu esti in dreapta mea
-la orice smecher ma dau
-cand dau cu pumnul in masa
-ma jur cum este mai rau
-sunt stapan in romania
-ce dulce iti e privirea
-dinamita le dau la dusmani
-te iubesc pentru ca si tu ma iubesti
-am masina aspirator

PS:dati si voi o citirica, pentru ponturi, la intrare parola sa fie:Dusmanii im poarta pica, da' n-are valoarea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu